Életmód

#21nappilatesnyár: 16. nap – Comb és csípő

Szia!

Eddig nagyszerű munkát végeztél! Nagyon büszke vagyok Rád, és remélem Te is büszke vagy Magadra 🙂

Nem számít, ha egy-egy gyakorlat nem megy még (a gördülésnek kell egy kicsit több idő, amíg “bejáratódik” a derekad és a hátad), vagy hamar elfáradsz, esetleg kimaradt néha a torna – akkor is sokkal többet tettél már Magadért, mint ezelőtt. Ez számít!

4 napunk van még a kihívásból, ez már könnyen menni fog.

 

Napi feladat/gondolat

A mai inkább egy gondolat… egy olyan, amivel kb. 2 éve találkoztam először, és akkor nekem nagy AHA-élményt jelentett.

Nem létezik kiegyensúlyozott élet – helyette harmónia van, és arra kell törekednünk. 

Az egyensúly azt jelenti, hogy mindenre egyformán odafigyelsz, egyformán szánsz időt – a munkára, családra, barátokra, önmegvalósításra, Magadra, pihenésre.

Így egy nap (itt most túlzok kicsit…) mindenre kb. lenne 1,5 órád. Mit tudsz megcsinálni ennyi idő alatt úgy, hogy kész is legyél vele? Minden nap, minden héten; úgy hogy ne érezd mókuskeréknek és ne csak összecsapd. Szerintem semmit – én például minden egyes bejegyzést a kihívás alatt majdnem 2 óra alatt írok és szerkesztek meg. Ezt az időt valahonnan elveszem.

Egyensúly helyett inkább időszakokat élünk… Van amikor a munkád a legfontosabb és az igényel több időt – és ilyenkor lehet a családod vagy a barátaid kapnak kevesebb figyelmet. Aztán néhány hónap vagy év múlva ez megfordul. Később jön egy olyan időszak, amikor Te vagy a legfontosabb – többet tornázol, tanulsz, kreatívkodsz… Szóval mindig van egy kitüntetett területe az életednek, bár mindig mindegyik jelen van.

Ez így van jól! Ne legyen lelkiismeret-furdalásod, mert nem sikerül a tökéletes egyensúly. Soha nem is fog. Az élet ilyen, és ha ezt észreveszed és elfogadod, sokkal nyugodtabb leszel, és harmónia lesz az életedben 🙂

 

Napi bejelentkezés

Fotózd le magad miközben a kedvenc pilates gyakorlatodat csinálod, vagy keress egy képet róla interneten, és oszd meg velünk Facebookon és/vagy Instagramon. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik a kedvenced! Ne felejtsd el a #21nappilatesnyár hashtag-et 😉

 

Jöhet az edzés…

A mai videó tele van olyan gyakorlatokkal, amik a combodat erősítik. De nem olyan erős vastagra; hanem vékony, tónusosra 🙂 Másrészről ne felejtsd el, hogy a pilatesben a törzs- és hasizmok is mindig dolgoznak, ezt is lesz lehetőséged ma gyakorolni 🙂

Jó tornázást!

Módosítások

Mindenki csinálhat mindent 🙂

 

Zsuzsi

Ajánlott cikkek

Close
Close