Kiemelt bejegyzések

A cirkuszi marketing rejtelmei

Jánosi Fanny volt a januári Tudományos Csopa Cafe vendége

Pár nappal az új esztendő kezdete után felpörögtek ismeretterjesztő délutáni programjaink. A huszonkilencedik Tudományos Csopa Cafét Szent István Egyetemmel közösen szerveztük. A felsőoktatási intézményben zajló Tudományos Diákköri Konferencián 2018-ban először kerültek átadásra a Csodák Palotája különdíjak azon hallgatóknak, akik a legközérthetőbb előadást tartották. A nyertesek közül elsőként a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar díjazottját láttuk vendégül. Jánosi Fanny A Fővárosi Nagycirkusz marketingtevékenysége napjainkban címmel foglalta össze kutatómunkájának eredményeit (témavezetője Gyenge Balázs (SZIE GTK ÜTI) volt).

A program kezdetén Paszternák András tudománykommunikációs vezetőnk kérdezte a pályakezdő szakembert egyetemi tanulmányairól, a kutatómunka szépségeiről és a cirkuszhoz fűződő viszonyáról. A prezentációból megtudtuk, az új, modern cirkusz 2018-ban ünnepelte a 250. jubileumát. A felmérés célja az volt, hogy megismerjük azokat az értékeket, amelyek a klasszikus cirkusz alapjait képezik. Ezek szükségesek ahhoz, hogy a manézs világának szereplői meg tudják őrizni identitásukat egy modern környezetben. A marketing stratégia kialakításához a vizsgált tényezők elengedhetetlenek. A munka során ennek szervezeti és fogyasztói oldalát elemezte előadónk, illetve mérte ezen paraméterek fogyasztókra gyakorolt hatását.
A Galileo Webcast közvetítése itt nézhető vissza

Az előadást követően élénk szakmai diskurzus alakult ki a témában. A rendezvényen képviseltette magát a nagy múltú Fővárosi Nagycirkusz is.

(fényképek: Anastasiou Alexandra)

Forrás: csopamedia

Ajánlott cikkek

Close
Close