ÉletmódKiemelt bejegyzések

7 élvezetes mozgásforma nőknek

A sport az egészséges életmód egyik olyan alappillére, amit sajnos semmilyen trükkel nem tudsz megkerülni. Mozogni muszáj! Még akkor is, ha nincs kedved hozzá, akkor is, ha kint rossz az idő, vagy hívogat az ágy és az izgalmas Netfilx sorozat új évada. A mozgás nálam is mumus, ezért folyamatosan kutatom azokat a lehetőségeket, amelyekkel szórakozássá lehet tenni. Ebben a bejegyzésemben olyan mozgásformákat gyűjtöttem össze, amelyek kimaxolják az élvezetfaktort és nem is annyira megerőltetőek. Te melyiket próbálod ki?

1. 5 tibeti jóga

Az 5 tibeti jógát a testvérem mutatta meg nekem kb. 3-4 évvel ezelőtt. Emlékszem, hogy egy év végi hajtós időszakban kezdtem el gyakorolni a rítusokat, amelyek reggelente csak pár percet vettek el a napomból, utána azonban teljesen kivirultam. Sokkal több energiám lett, javult a közérzetem és a stresszes helyzeteket is könnyebben átvészeltem.

Itt részletesen leírtam, hogyan zajlik az 5 egyszerű, de annál hasznosabb rítus.

2. Aviva-torna

Az Aviva-tornát a női szervek és a hormonrendszer tornájának is nevezik. Kellemes gyakorlatsort takar, ami átmozgatja a testet, főként azokat az izmokat, amelyek a női szervekhez kapcsolódnak.

Az Aviva-tornát otthon is elvégezheted, alig több mint 30 perc. Előtte azonban meg kell csinálnod egy alaptanfolyamot, ahol elsajátíthatod a mozdulatokat.

Pajzsmirigybetegeknek, menstruációs zavarokkal küzdőknek, PCO-ban szenvedőknek és kisbabára vágyó hölgyeknek kimondottan ajánlják.

3. Hegyen-völgyön át túrázás

Nem újkeletű mozgásforma, de mégsem gondolnak rá sokan. Pedig a szabadban, friss levegőn töltött időt az agyat olyan szinten kikapcsolja, mintha aludnál. Ráadásul, ha családoddal, kedveseddel, barátaiddal túrázol még a társasági naptáradba is tehetsz pár x-et.

4. Virtuális valóság és egyéb játékok

Hölgyek, nincs mese, le kell nyúlni néha a pasik játékait! A virtuális valóság szemüvegekkel, de a különböző konzolokon bevethető játékokkal is tökéletesen átmozgathatod magadat, és közben még jól is szórakozhatsz.

5. Hogyan lesz élvezetes a plankelés?

A planktartás amilyen könnyűnek tűnik, olyan nehéz és megerőltető. Azonban rengeteg izmot megmozgat, az akaratot is fejleszti és csodás hasizmod lehet tőle. Az élvezet része a dolognak itt az, hogy folyamatosan felülmúlod önmagadat.

A legelső alkalommal mérd le meddig bírod csinálni, majd minden nap próbálj meg új rekordot felállítani.

6. Fitball

Az óriás labdákkal gyorsan lehet kiadós tornákat csinálni, ráadásul a tartásodat is javítja, ha ilyen labdán ücsörögsz miközben TV-zel, olvasol.

7. Retró faktor: ugrókötél és hullahopp karika

Néha nem értem, hogy a régi, elfeledett eszközöket miért nem poroljuk le gyakrabban. Sokkal viccesebb felnőtt fejjel hullahoppozni és ugrókötelezni, és még a napi sportot is kipipálhatjuk velük.

Te milyen sportra buzdítanál engem?

Forrás: 21 nap alatt

Ajánlott cikkek

Ajánlott poszt!

Close
Close
Close