Kiemelt bejegyzésekTech

Plakátokon csinál viccet a Xiaomi a OnePlus-ból

Saját maga ellen fordította a OnePlus szlogenjét a Xiaomi

A Xiaomi Redmi K20 Pro nem rég mutatkozott be, méghozzá eléggé ütős specifikációkkal. Ezek közé tartozik a Qualcomm Snapdragon 855-ös lapka, periszkópos kamera, notch és káva mentes kijelző, valamint egy rakat remek színvariáció.

Amennyiben ismerősen cseng ez a termékleírás, az azért lehet mivel ezek tökéletesen leírják egy másik gyártó szintén frissen debütált mobilját, a OnePlus 7 Pro-t. Amennyiben bármely kétség is adódna affelől, hogy a Redmi a OnePlus-t követi, az esetben elárulnánk, hogy a cég egy meglehetősen célzott reklám kampányt indított, amelyben egyenesen nekimennek a OnePlus legújabb mobiljának.

A fenti képen Robert Downey Jr.-t, a cég új reklámarcát láthatjuk egy plakáton, a OnePlus 7 Pro-val. Emellett pedig egy igen provokatív plakát kapott helyet a Xiaomi-tól. Ez viszont nem az egyetlen, lent láthattok egy másikat is.

A Redmi plakát számos tipikusan a OnePlus-ra hajazó elemet tartalmaz. A piros és fehér színkombináció a OnePlus védjegyévé vált az évek során, a „flagship killer” (zászlóshajó gyilkos) kifejezésről már nem is beszélve, amit a cég megalakulása óta rendszeresen használ. Ezek mellett a „Starkly superior to the latest one” szöveg “one” szava a OnePlus betűtípusával lett írva, nem véletlenül.

Manu Kumar, a Xiaomi nemzetközi alelnöke, nagyon büszke a reklámkampányukra. Olyannyira, hogy ki is posztolt róla egy képet a Twitter oldalára, ahol arra kéri követőit, hogy küldjenek neki képeket, arról ahogyan a plakát előtt állnak.

A Redmi K20 és a K20 Pro még nem rajtolt el Indiában, továbbá árakat sem tudunk. Viszont a kínai árazást figyelembe véve, a Xiaomi mobilja minden bizonnyal olcsóbb lesz a OnePlus-énál. A nagy kérdés viszont az, hogy jobb is-e nála? Ti mit gondoltok? Írjátok le kommentben a véleményeteket az ilyesfajta reklámkampányokról, illetve hogy nektek melyik mobil a szimpatikusabb!

Forrás: HasználtAndroid

Ajánlott cikkek

Close
Close