A Tesla az elmúlt egy évben megduplázta a forgalomban lévő autói számát, ami hatalmas nyomást helyez a szervizekre. Éppen ezért az idei második negyedéves jelentésében az autógyártó külön figyelmet fordított a szervizelésre.

A részvényeseknek szóló levelében a Tesla megírta, hogy a Q2-es periódusban 101 járművel gyarapodott a mobil szervizflottájuk és 25 új szalont és szervizközpontot nyitottak meg. Ezzel egyidőben a tulajdonosoknak átlagosan egyre kevesebb időt kell várniuk egy-egy javításra.

Jeromie Guillen, a Tesla egyik operatív vezetője elmondta, hogy a legújabb autóikat a statisztikák szerint már jóval ritkábban kell szervizbe vinni, mint a korábbiakat. A gyárakban felpörgették a cserealkatrészek termelését, és igyekeznek minden rendelést még aznap kielégíteni a szervizek számára. Guillen elmondása szerint egyébként is a leggyakoribb ok, ami miatt egy tulajdonos a szervizbe látogat, nem egy hiba, hanem az, hogy megtanítsák a számára az Autopilot használatát.

Ez meglepő, ám az Electrek szakújságírója rávilágított, hogy az amerikai villanyautó-gyártó a negyedévek végén a statisztikák emelése érdekében annyira felpörgeti a rendelések kiszállítását, hogy az értékesítők szinte alig mutatják körbe az autó működését. Így természetesen nem meglepő, hogy egy-egy tulajdonosnak el kell látogatnia a Teslához azért, hogy megkérdezze, hogyan is működik az Autopilot.

Forrás: ZöldAutók